Inwentarz składa się z zawartości plecaka gracza. Jego sloty zapewniają graczowi natychmiastowy dostęp do niektórych przedmiotów i przedmiotów przenoszonych przez gracza wokół mapy. Dostęp ten ma zasadnicze znaczenie dla gry, ponieważ określa listę przedmiotów, z którymi może pracować gracz, uczestnicząc w działaniach związanych z grą. Ważnym elementem gry jest zapewnienie, że ekwipunek zawiera elementy potrzebne do wszystkich zadań przez cały czas. Jego limit wielkości może stanowić wyzwanie przy planowaniu i egzekwowaniu zmian w kolejności, do której należy coś zrobić.

Gracz ma natychmiastowy dostęp tylko do dwunastu miejsc w górnym rzędzie ekwipunku podczas interakcji z obiektami lub mieszkańcami na mapie. Te 12 miejsc to cały ekwipunek na początku gry. Dodatkowe miejsca dodane przez ulepszenie plecaka nie dają takiego samego dostępu, ale po prostu dodają do liczby przedmiotów, których gracz może przenosić ze sobą.

Aby uzyskać natychmiastowy dostęp, przedmioty muszą zostać przeniesione z dolnego rzędu do górnego rzędu. Ta funkcja jest dostępna z menu pauzy w zakładce zasobów. To menu wyświetla całą zawartość plecaka i daje graczowi możliwość przemieszczania przedmiotów w środku (lub dzielenia lub łączenia stosów), gdy zegar jest zatrzymany. Gracz może również kliknąć lewym przyciskiem myszy na jednym polu w górnym wierszu, którego zawartość jest pod ręką po wznowieniu gry, gotowa do użycia przy kolejnym kliknięciu myszą.

Niektóre czynności w grze dają graczowi dostęp do całego ekwipunku, gdy są w użyciu. Należą do nich interakcja z otwartą klatką piersiową lub menu sklepu lub przekazanie przedmiotów w Community Center lub Muzeum. Sterowanie zmienia się nieco podczas tych działań. Przenoszenie pozycji w ekwipunku jest często ograniczone, a kliknięcie myszką na elemencie z inwentarzem może go sprzedać sklepikarzowi (bez cofania), więc wymagana jest staranna kontrola w celu zagwarantowania zamierzonych działań.

Wygląd inwentarzu Edytuj

  1. Zakładka inwentarzu.
    Inventory Parts
  2. Główny pasek narzędzi.
  3. Drugi i trzeci pasek narzędzi.
  4. Wyposażenie - przedmioty do ubioru.
  5. Wygląd postaci.
  6. Nazwa postaci.
  7. Poziom i tytuł postaci widoczny po najechaniu kursorem na obrazek.
  8. Nazwa farmy.
  9. Obecne fundusze.
  10. Fundusze zdobyte podczas gry.
  11. Kosz - niechciane przedmioty można trwale usunąć, przeciągając je tutaj.
  12. Automatyczne sortowanie.
  13. Wgląd w Community Center.
  14. Zamknij.

Plecak Edytuj

Twój ekwipunek ma początkowo 12 miejsc, ale możesz go ulepszyć do 36 miejsc. Zmodernizowane plecaki są
390px-BackpackComposite
dostępne od razu na początku gry i można je kupić w sklepie Pierre'a, gdy masz już dość złota.

"Duży pakiet" (który jest czerwony) rozszerza zasoby do 24 miejsc i kosztujeGold2000g. "Pakiet Deluxe" (który jest niebieski) rozszerza inwencję do 36 automatów i kosztuje Gold10 000g. Po zakupie obu aktualizacji plecaka znika znak "Na wyprzedaży" na półce.

Rady Edytuj

  • Przytrzymaj 001b na ekwipunku/stosie w dwóch dolnych rzędach, aby szybko przenieść go do najwyższego rzędu inwentarza.
  • Możesz zmienić przypisanie klawiszy do głównego paska narzędzi w menu Opcje.