FANDOM

Kopalnia znajduje się w północnej części Gór (na północ od Sklepu Stolarskiego i na zachód od Gildii Poszukiwaczy Przygód). Aż do 5. dnia Wiosny (1. roku) są zablokowane przez stos skał, tego samego dnia gracz otrzymuje list informujący o wszystkim.

W kopalni łącznie jest 120 pięter (lub poziomów). Jakość oraz ilość rud zwiększa się im głębiej gracz w nią wchodzi. Kopalnia jest pełna skał oraz ziemi. Skały mogą być wykopane kilofem w celu uzyskania kamieni, rud i geod. Motykę można użyć na skrawkach ziemi, przez co uzyskamy minerały, artefakty, rudy, glinę oraz jaskinne marchewki.

By przechodzić na coraz dalsze poziomy w kopalni, należy znaleźć drabinę na każdym piętrze. Drabinka może się pojawić gdy rozbijamy skały lub po zabiciu potworów (zabijanie ich to sposób na znajdowanie drabinek bez użycia energii). Jeśli piętro jest "zainfekowane" lub "opanowane" przez potwory, drabina pojawi się dopiero po zabiciu wszystkich przeciwników na tym poziomie.

Jeśli gracz ma co najmniej poziom 2 umiejętności Górnictwa, może pomijać piętra za pomocą Schodów (możemy je stworzyć z 99 kamieni). Schody pozwalają nam na błyskawiczny dostęp do kolejnego piętra w Kopalni. Co każde 5 poziomów, możemy znaleźć windę, która umożliwi nam dostęp do tego piętra w każdym momencie.

Śmierć gracza w Kopalni powoduje "zapomnienie" kilku wcześniej odwiedzonych pięter. Zazwyczaj zapominamy 5~11 poziomów, przez co nie będą one dostępne w windzie zanim ich znowu nie odwiedzimy. Zgubimy także 10% naszego złota oraz różne przedmioty, w tym bronie, narzędzia i unikalne przedmioty (poza Galaktycznym Mieczem i pierścieniami). Jeśli zgubimy jakieś narzędzia wtedy zostaną nam one przysłane pocztą następnego dnia, jednak Wędki i bronie nie zostaną oddane.