"W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o słynnej Gildzie Poszukiwaczy Przygód w pobliżu Pelican Town. Prowadzący gildii, Marlon, zorganizował program z nagrodami dla każdego kto jest wystarczająco odważny, by pokonać potwory w lokalnej jaskini. Śmiałkowie zostaną nagrodzeni niesamowitymi przedmiotami za pokonanie dużej ilości potworów. W budynku na ścianie znajduje się plakat gdzie znajdziesz wszystkie informacje. Naprawdę warto!" -Kanał z poradami
Marlon jest postacią, która mieszka w północnowschodniej części Pelican Town, w Gildii Poszukiwaczy Przygód. Chętnie odkupi od ciebie łupy z potworów z kopalni za ladą w Gildii.

Gracz spotyka go po raz pierwszy, kiedy wchodzi do kopalni. Wtedy Marlon daje nam nasz pierwszy miecz i tłumaczy jak zwiedzać jaskinie. Gracz musi pokonać dziesięć szlamów by uzyskać dostęp do Gildii.

Rutyna: Edytuj

Marlona można znaleźć w Gildii Poszukiwaczy Przygód za ladą, od 2pm-10pm.

Relacje: Edytuj

Marlon mieszka w Gildii Poszukiwaczy Przygód z Gilem, który zazwyczaj buja się na swoim krześle obok lady, za którą pracuje Marlon.

Gracz nie może zwiększyć punktów relacji z Marlonem.

Ciekawostki: Edytuj

Marlon stracił swoje oko w kopalni.

Więcej z Fandomu