FANDOM

Sam to towarzyski, przyjacielski gość, który tryska młodą energią. Potrafi grać na gitarze i perkusji oraz planuje założyć własny zespół wraz z Sebastianem. Ma jednak zwyczaj planowania i rozpoczynania wielkich rzeczy, których potem nie kończy. Sam jest trochę zdenerwowany z powrotu ojca, który był nieobecny w domu przez kilka lat ze względu na swoją pracę.
Sam Character.png

Sam to młody gitarzysta, prowadzący własną kapelę. Jest ambitny i ma wielkie marzenia. Zarabia na życie, pracując w JojaMart.

Mieszka w Pelican Town pod adresem 1 Willow Lane. Jest jedną z dwunastu postaci, które można poślubić. Mieszka w południowej części miasta, na północ od rzeki (1 Willow Lane).

Sam zazwyczaj jest w swoim domu , gdzie gra na gitarze oraz gra w gry komputerowe, lub w pokoju z grami w Saloonie z jego przyjaciółmi; Sebastianem i Abigail. Czasami pracuje w JojaMart.

Jest uważany za prankstera albo dowcipnisia, przez co często kłóci się z burmistrzem. Jeśli zastanawiałbyś się, dlaczego Sam ma przepracowane najwięcej godzin prac społecznych w mieście, Sebastian podczas Luau mówi ci, że Sam kiedyś dodał kilka sardynek do zupy jako żart. Jest również żarłokiem i zawsze mówi, że ma ochotę na pizzę.

[1]Rutyna Edytuj

Sama można często znaleźć w swoim pokoju, kiedy gra na gitarze. Możesz zobaczyć go też przed jego domem grającego w gry wideo lub ćwiczącego triki na deskorolce. W weekendy zazwyczaj gra w Saloonie. W poniedziałki i środy pracuje w JojaMart. Jeśli gracz ukończy Community Center Sam będzie pracował przy wystawie Artefaktów i Minerałów w Muzeum (przy kominku). Wiosną odwiedza Saloon, latem chodzi na plażę, a jesienią bywa w Cindersap Forest.

Kiedy pada deszcz, Sam zostaje cały dzień w domu lub idzie do Saloonu.

Jego rutyna może czasem odbiegać od wypisanej powyżej w zależności od pory roku, pogody lub pewnych dni tygodnia. Poniżej są wypisane wszelkie zmiany rutyny w zależności od ważności, od najważniejszych do najmniej ważnych (np. rutyna Sama gdy pada będzie ważniejsza od wszystkich innych które są poniżej).

Wiosna

Czas

Akcja

10:00 AM Budzi się i stoi na środku swojego pokoju
11:00 AM Wychodzi z pokoju i idzie do JojaMart
12:50 PM Wchodzi do JojaMart i zaczyna pracę
4:00 PM Kończy pracę w JojaMart i wraca do swojego domu
6:00 PM Wchodzi do swojego pokoju i stoi przed półką na książki
9:30 PM Kładzie się spać

Więcej z Fandomu

Losowa wiki