Ul - tworzy miód, który można zdobyć poprzez postawienie ula na terenie swojej farmy. Miód pojawi się po około czterech dniach. Ul można zdobyć poprzez crafting lub otrzymać go w nagrodę za ukończenie Bundle Orange Zestawu jesiennych plonów w Spiżarni.

Ul można także postawić w szklarni, jednak nie będzie on tam wytwarzał miodu.

Ul będzie wytwarzał kwiatowy miód, jeśli blisko niego będzie się znajdował kwiat (chociaż nie wszystkie rodzaje kwiatów będą wpływać na jakość i wartość miodu). Jeśli zerwiemy kwiat szybciej niż zbierzemy gotowy miód, miód będzie dziki.

Produkty Edytuj

Obraz Nazwa Opis Czas Ceny sprzedaży
Honey
Miód
Słodki syrop produkowany przez pszczoły
Time Icon 6100 min
(≈4 dni)
dziki (Gold100g)

Tulip tulipan (Gold160g)
Blue Jazz niebieski jazz (Gold200g)
Summer Spangle letni błysk (Gold280g)
Poppy mak (Gold380g)
Fairy Rose bajeczna róża (Gold680g)

Zakres działania Edytuj

Bee House Range

Klatki, w których musi znajdować się kwiat, aby stworzyć kwiatowy miód.

Kwiatowy miód można stworzyć tylko wtedy, gdy kwiaty wybranego rodzaju będą się znajdować 5 klatek poziomo i 4 klatki pionowo od ula. Jeśli w zakresie działania ula znajduje się kilka kwiatków, miód będzie taki, jaki kwiat rośnie najbliżej. Jeśli różne rodzaje kwiatów będą się znajdować w tej samej odległości od ula, miód będzie taki, jaki kwiat jest najdroższy.