FANDOM

Festiwale są imprezami specjalnymi w dolinie Stardew. Każdy sezon ma dwa festiwale. Burmistrz Lewis wyśle Ci list z wyprzedzeniem każdego festiwalu, opisując kiedy i gdzie ma to miejsce. Uczestnictwo w festiwalach jest nieobowiązkowe. W dniu festiwalu pop-up po lewej stronie ekranu poinformuje Cię, kiedy rozpocznie się festiwal. Czas nie przechodzi podczas festiwalu, więc czujesz się swobodnie, aby wziąć czas na zwiedzanie i rozmowy! Po zakończeniu festiwalu zostaniesz zwrócony do Farmy późno w nocy.

Jeśli jest to dzień festiwalu, zwierzęta nie muszą być karmione; Gra automatycznie uzna je za karmione.

Obecność na festiwalach jest całkowicie nieobowiązkowa. Uczestnictwo (samo w sobie) również nie ma wpływu na przyjaźń z mieszkańcami wioski (choć mogą być korzyści informacyjne). Mówienie im nie zwiększa punktów przyjaźni, ani też nie uczestniczy w ich zmniejszaniu. Jednak niektóre festiwale (np. Luau) prowadzą zajęcia, w których udział może wpływać na przyjaźń.

Wiosna

Jajeczny Festiwal

Strona główna: Jajeczny Festiwal

Festiwal Jajków odbywa się 13-go każdej wiosny. Wejdziesz na festiwal, wchodząc do Placu Pelican Town w godzinach 9: 00-14: 00. Po zakończeniu festiwalu wrócisz do Farmy o 22:00.

Charakterystyczną atrakcją Festiwalu Jająt jest Egg Hunt. Ty i inni mieszkańcy wioski szukacie małych kolorowych jajek ukrytych wokół Pelican Town. Jajko zaczyna się rozmawiając z Burmistrzem Lewisa. Musisz zebrać 9 kolorowych jaj (w ciągu 50 sekund, w czasie rzeczywistym), albo Abigail wygra. Jeśli wygram, otrzymasz Straw Hat jako nagrodę. Jeśli wygrałeś już Egg Hunt w poprzednich latach, otrzymasz Coin Icon1,000g.

Znajduje się stoisko, gdzie można kupić dekoracyjny Bunny Pluszowe i Nasiona Truskawek. (Jeśli zasadzisz nasiona tej samej nocy co festiwal, będziesz mógł zbierać truskawki dwa razy przed latem).

Festiwal kończy się po tym, jak burmistrz Lewis ogłasza zwycięzcę Egg Hunt.

Taniec Kwiatów

Strona główna: Taniec kwiatowy

Impreza Flower Dance odbywa się 24-ga każdej wiosny. Wejdź do tańca, wchodząc do lasu Cindersap w godzinach 9: 00-14: 00. Kiedy festiwal się skończy, wrócisz do Farmy o 22:00.

Taniec odbywa się w najdalej na zachód od lasu, przez most, który znajduje się na południe od wieży Czarodziejki. Ten obszar jest dostępny tylko podczas Danceu Kwiatowego.

Znajduje się stoisko, w którym można kupić mniszka lekarskiego, żonkile, tuby o kwiatach i rarecrowie nr 5.

Podczas tego festiwalu można tańczyć jednym z kawalerów lub kawalerek. Musisz porozmawiać z nimi (dwa razy) i zaprosić do tańca, ale będą odmówić, dopóki nie masz czterech serc przyjaźni z nimi. Możesz rozmawiać z innymi mieszkańcami wioski i będą mieli dialog z wydarzeniami.

Taniec zwiększy przyjaźń z partnerem o jedno serce (250 punktów).

Kiedy rozmawiasz z burmistrzem Lewisem, taniec zaczyna się. Festiwal kończy się po wykonaniu tańca.

Oglądaj taniec Flower Dance.

Lato

Luau

Strona główna: Luau

Luau odbywa się 11 dnia każdego lata. Chodzisz do Luau, wchodząc na plażę w godzinach 9: 00-14: 00. Kiedy Luau się skończy, wrócisz do farmy o 22:00.

Pierre nie sprzedaje rzeczy z budki w Luau.

Główną cechą Luau jest potluck soup. Mieszkańcy wsi przynoszą różne składniki, aby przygotować tę zupę dla gubernatora, który smakuje i ocenia. Degustacja zupy zaczyna się mówiąc do burmistrza Lewisa.

W zależności od rodzaju produktu, jaki podajesz do zupy, będą miały różne reakcje od gubernatora i burmistrza Lewisa. Wynik zwiększy lub zmniejszy punkty przyjaźni ze wszystkimi mieszkańcami wioski.

Luau kończy się automatycznie po gubernatorze smakuje zupy.

Taniec Jaszczurek Księżycowych

Strona główna: Taniec Jaszczurek Moonlight

Dance of the Moonlight Jellies odbywa się 28 każdego lata. Wejdziesz na festiwal, wchodząc na plażę w godzinach od 22:00 do 12:00. Po zakończeniu festiwalu zostaniesz zwrócony do Farmy o 12 rano.

Ten festiwal nie ma kabiny.

Podczas festiwalu wieśniacy gromadzą się w dokach, aby obserwować migrującą jellyfish, którzy są przyciągani do światła pochodni, którą burmistrz Lewis zapala. Porozmawiaj z Burmistrzem Lewisa, aby rozpocząć festiwal.

Festiwal kończy się automatycznie po obejrzeniu meduzy.

Spadek

Stardew Valley Fair

Strona główna: Stardew Valley Fair

Targi Stardew Valley odbywają się 16-go lipca każdego roku. Wejdź na targi, wchodząc do Pelican Town w godzinach 9: 00-15: 00. Po opuszczeniu festiwalu zostaniesz zwrócony do Farmy o 22:00.

Istnieje kilka gier, w których można uzyskać Star Tokeny, walutę, która może być wymieniona na nagrody w sklepie w pobliżu wejścia do przystani.

W Targach odbywa się również konkurs Grange Display, w którym można pokazać produkty gospodarstwa i zdobyć Star Tokeny. Porozmawiaj z Burmistrzem Lewisa, kiedy jesteś gotowy, aby produkty były oceniane. Elementy wyświetlane na wyświetlaczu Grange są zwracane, ale nie automatycznie.

Podczas Targów można jeść beztłuszczowe burgery Survival gotowane przez Gus na północ od sklepu ogólnego Pierre'a.

Festiwal kończy się po opuszczeniu Pelican Town.

Wigilia

Strona główna: Sylwestra

Festiwal Ducha Świętego każdego roku odbywa się 27. rocznicy upadku. Wejdziesz na festiwal, wchodząc do Pelican Town w godzinach 22: 00-23: 50. Po opuszczeniu festiwalu zostaniesz zwrócony do Farmy o 12 rano.

W festiwalu znajduje się labirynt, w którym można uzyskać Złotą Dynię. Pierre ma stoisko do zakupów, w którym można kupić świąteczne przedmioty, w tym Rarecrow # 2, Jack-O-Lantern i przepis Jack-O-Lantern.

Labirynt znajduje się na północ od świątecznego sklepu Pierre'a. Maze ma kilka martwych końców i postępuje w sposób niemal liniowy. Masz tyle czasu, ile potrzeba, aby przejść do mety. Pod koniec labiryntu, w północno-zachodniej części mapy, musisz przejść przez blok żywopłotów po lewej stronie drewnianego znaku z pytaniem. Kiedyś musisz przejść na północ przez otwartą jaskinię i kontynuować wschód, aby dostać się do Złotej Dyni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki